Przejdź do głównej zawartości

Liebsten Blog Awards.

Chyba każdy wie, co to LBA :3.

Dostałam kilka nominacji - serdecznie Wam dziękuję <3.

Tak więc, nominacje od:
YouStee - justa-enchant.blogspot.com
Adel ia - diarylunaa.blogspot.com
Speksi X - maagicworldd.blogspot.com
Stella - magiczna-stell.blogspot.com

//Z racji tego, iż moje ówczesne odpowiedzi różnią się od aktualnych, pozwolę sobie dopisać co nieco z dzisiejszą datą - 06.01.2017 ;)
//Trafiłam tu znów po prawie trzech latach i korci, by porównać dawne odpowiedzi z tymi, jakich udzieliłabym obecnie. Ot tak, dla własnej satysfakcji. 12.2019


Pytania od YouStee:
1. Z jakiego jesteś woj.?
2014: Pochodzę i mieszkam w województwie lubelskim.
2017: A może mieszkam w kilku, hm? Nie mogę się jednak nie zgodzić z poprzednim pytaniem - tak, jestem z lubelskiego.
2019: Jak dotąd nic się nie zmieniło, ale czy to naprawdę ważne?

2. Gdzie chcesz pojechać?
2014: Na wakacje chciałabym pojechać do Warszawy.
2017: Korea, moi drodzy, Korea Południowa. Fascynuje mnie tamtejsza kultura, ciężko byłoby mi przyznać, że nie. Poza tym jest tam tyle rzeczy, które chciałabym obejrzeć, tak samo jak osób, które mam marzenie poznać albo chociaż zobaczyć czy poznać. Poza terenami Azji marzy mi się wybrać na Ukrainę - mieszkają tam moje znajome, nie zapominając o rodzinie. Poza tym ukraińskie cukierki są naprawdę dobre ;)
2019: Jak zwykle marzy mi się odwiedzenie stolicy, która po latach wciąż mnie fascynuje. Zrezygnowałam z zainteresowania Koreą Południową, lecz iskierka miłości do Ukrainy pozostała, wciąż chcę ją zwiedzić. Chciałabym również przekonać się, jak wygląda życie w innych krajach, od Węgier po Hiszpanię. Mam tak wiele miejsc do odwiedzenia, że pewnie nie wystarczy mi życia.

3. Lubisz anime?
2014: W sumie tak.
2017: Obejrzałam tylko jedną serię jednego anime - Sailor Moon, więc stwierdzenie, czy je lubię, czy nie byłoby nieadekwatne.
2019: Po Sailor Moon obejrzałam jeszcze inne (chociażby Mirai Nikki), jednak wciąż zbyt mało, by móc się rozpisać. Nie wiem, wolę kino.

4. Czytasz książki?
2014: Oczywiście, że tak! <3
2017: Tak, ale nie mam tyle czasu na czytanie, co kiedyś.
2019: Wszelkie próby znalezienia czasu lub/i chęci są daremne. Chciałabym, ale nie mam motywacji. Choć coś jednak rusza, wzięłam się za czytanie ulubionego gatunku - reportażu. Kryminały również czekają, by je nadrobić.

5. Lubisz pisać opowiadania?
2014: Tak, bardzo.
2017: Raczej obmyślać plany opowiadania, z pisaniem już gorzej :) Mimo tego ogólnie tak. Sprawia mi przyjemność tworzenie alternatywnych światów, jak i umieszczanie akcji w tym już istniejącym.
2019: Od 2017 nie zmieniło się dużo. Zresztą, będąc tak zapracowaną osobą, brakuje mi godzin spędzonych nad opowiadaniami.

6. Rysujesz?
2014: Tak, czasem.
2017: Częściej rysuję sobie coś na marginesach w zeszytach. Próbowałam brać się za komputerowe rysunki, ale nie mam ani czasu, ani weny, ani umiejętności.
2019: A teraz całkowicie z tego zrezygnowałam. Jedynie piszę.

7. Robisz grafikę?
2014: Nie, nie robię.
2017: Raz na ruski rok coś tam wygrzebię, bo podstawy znam, jednak nie zajmuję się nią "na poważnie". Z tym u mnie jest trochę tak, jak z rysowaniem.
2019: Jedyne, do czego obecnie używam programów graficznych, to zmniejszanie zdjęć do wymaganych rozmiarów.

8. Masz przyjaciół?

2014: Mam jedną, zaufaną, internetową przyjaciółkę. Zaś w realu nie.
2017: Mam swoją chorą ekipę, ot7. W ostatnich miesiącach naprawdę stali mi się bliscy, dobrze się dogadujemy i dzielimy wspólne zainteresowania. Myślę, że spokojnie mogę nazwać ich przyjaciółmi. W tym gronie mam też najbliższą mi - także i najlepszą - przyjaciółkę (nie, nie tę samą, którą miałam lata temu). W realnym świecie nic się nie zmieniło - wprawdzie mam dobrą koleżankę, z którą trzymam kontakt poza szkołą, ale nie przyjaźnię się z nią.
2019: Nigdy nie przypuszczałabym, że to powiem, ale: tak, mam. Dwóch internetowych przyjaciół oraz przyjaciółki ze szkoły. Świetni ludzie, szczerze ich uwielbiam i staram się ich wspierać z całych sił, co odwzajemniają. Ot7 się rozpadło, niestety. Na jaw wyszły dzielące nas różnice oraz coraz mniej łączących nas rzeczy, a kłótnie przypieczętowały klęskę.

9. Lato czy zima?

2014: Lato ;).
2017: Dalej lato, choć ostatnio polubiłam też zimę. W jej trakcie mogę robić tyle fajnych rzeczy - jeździć na nartach, łyżwach i sankach, a także toczyć bitwy na śnieżki. Mimo tego to lato dalej jest moją ulubioną porą roku, zapewne ze względu na wakacje i moje urodziny (ach, te przeważające argumenty).
2019: Mimo plag komarów oraz upałów - lato. Miłość bezwarunkowa. Ostatnio do gustu przypadła mi również wiosna, ciepła i przyjemna, pozwalająca na dowolność ubioru.

10. Wieś czy miasto?

2014: Miasto <3.
2017: Coś pomiędzy. Lubię miasto, ale brakuje mi w nim takiej ciszy, jaka jest na wsi. Mam przyjemność mieszkania w centrum i nieraz słyszę - zwłaszcza w trakcie weekendów - krzyki osób wracających z imprez po nocach. Pragnę dodać, iż moje miasto nie jest wyjątkowo duże, a i tak mi to przeszkadza. Mimo tego nie wyobrażam sobie do końca mieszkania na wsi, może czasami chciałabym, jednak nie na stałe. Jestem osobą przyzwyczajoną do miejskich wygód.
2019: Zmieniwszy otoczenie, zmieniłam również podejście. Nie wyobrażam sobie życia poza miastem. Trudno jest mi żyć nawet na tej prowincji, którą zamieszkuję obecnie. Marzę o imprezach, odkrywaniu i korzystaniu z uroków wielkich miast. Zaczęłam rozumieć krzyki ludzi wracających z imprez, kiedy sama stałam się jedną z nich. Cudowne uczucie, choć wiem, że wielu osobom to przeszkadza.

11. Lubisz pisać wiersze?
2014: Nienawidzę.
2017: Niezbyt, tak samo jak nie lubię ich czytać. Nie przemawiają do mnie.
2019: Zupełna zmiana. Lubię. Opisywanie myśli w poetycki sposób jest naprawdę ciekawe. Polubiłam również czytanie, jak i interpretowanie wierszy. Liceum zmienia człowieka, poważnie.


Pytania od Speksi X:
1. Jak masz na imię?
2017: Tak troszkę cenzurowałam tę nazwę :) Kto ma wiedzieć, ten wie (użyłabym skrótu, ale nie kojarzy mi się dobrze).
2019: Niech Wam będzie, Wiktoria. Szlachetne imię.

2. Lubisz czytać książki?
2014: Kochaam <3.
2017: Odpowiedź powyżej. Lubię.
2019: Uzasadnione wyżej.

3. Ulubiony kolor?
2014: Waham się pomiędzy czarnym a różowym (Barbie wróciła!! xd).
2017: Nie bez powodu na GG nazwałam się Noire, moi drodzy. Czarny, choć nie mogę odpędzić się od myśli, iż jest to kolor żałoby. Lubię też różowy - naprawdę go lubię i sądzę, że do mnie pasuje - oraz szary i niebieski.
2019: Wciąż lubię czarny oraz podane wyżej kolory, lecz pokochałam również butelkową zieleń oraz ciepłą żółć. Aktualnie nie ograniczam się do wymienienia kilku kolorów.

4. Jak masz kolor oczu?
2014: Niebieskozielony.
2017: Tak jak wyżej. Teraz jestem skłonna do stwierdzenia, że jednego dnia są bardziej zielone, innego raczej niebieskie.
2019: Zielone jak nic.

5. Ulubiony kwiat?
2014: Róża.
2017: Nie znam się na kwiatach, więc nie mam ulubionego.
2019: ^Si, si. Ale tulipany są ładne. Nie mówiąc już o drobnych kwiatkach.

6. Ulubiona książka?
2014: "Smak zazdrości" Melissy de la Cruz (głupie, naiwne 12-latki xd).

2017: Nie mam zielonego pojęcia. Przed oczami przewinęły mi się teksty tak wielu książek, iż niemożliwym jest wybrać tylko jedną.
2019: Definitywnie "To, co zostało" Jodi Picoult. Przeczytałam tę książkę wiele razy, a wciąż chłonę tę historię jak gąbka, odkrywając coraz to niezauważone wcześniej elementy. Arcydzieło.

7. Ulubiony zespół?
2014: OneRepublic.
2017: So Nyeo Shi Dae, czyli Generacja Dziewczyn! Rany, jak to beznadziejnie brzmi... Girls' Generation, po prostu. Jestem wierną Sone od ponad roku.
2019: Jak tu wybrać jeden!? Arctic Monkeys, Bullet For My Valentine, Kult, Lao Che, Republika, System Of A Down i na pewno znajdą się jeszcze inne... Niemożliwością jest postawienie któregoś z nich na pierwszym miejscu. Słucham wszystkich.

8. Wymarzony zawód?
2014: Chciałabym zostać psychologiem.
2017: Moim marzeniem jest praca w muzeum, najlepiej związanym z II wojną światową. Chciałabym dzielić się swoją pasją z innymi.
2019: Praca w muzeum wciąż byłaby dla mnie interesująca! Teraz kieruję się na posadę dziennikarki. W każdym razie, cokolwiek związanego z zainteresowaniami mnie zadowoli ;)

9. Masz rodzeństwo?
2014: Mam młodszego brata, który we wrześniu skończy 11 lat.
2017: Naprawdę wtedy miał jeszcze 10 lat? Jak ten czas szybko leci, niedługo się z niego chłop zrobi ;)
2019: Moje bubu rośnie tak szybko :(((

10. Masz jakieś zwierzęta?
2014: Tak, mam psa.
2017: Na szczęście nic się nie zmieniło :)
2019: ...i wciąż.

11. Lubisz mnie? ;D
2014: Bardzo :D.
2017: No tak, a czemu by nie?
2019: Dobrze, że to się nie zmieniło mimo wielu dram i wypowiedzianych słów. Doceniam Cię, Zuz.


Pytania od Adel ia:
1. Ulubiony film?
2014: "Dary Anioła: Miasto kości".
2017: "Pianista", zdecydowanie, mimo że boli mnie to, iż ten film jest oparty na faktach. Zdecydowanie wolałabym, by był on fikcją...
2019: Szczególną sympatią darzę kilka filmów, lecz to w "American Beauty" odnalazłam sens swojego życia.


2. Ulubione danie?
2014: Pierogi z serem (ach, tradycja <3).
2017: Mało się zmieniło w tej kwestii. Wciąż uwielbiam pierogi, a do tego doszły jeszcze fast-foody typu pizza, zapiekanka.
2019: Ostatnio staram się przerzucić na zdrowe jedzenie, więc na okrągło mogłabym jeść warzywa z patelni. Bardzo lubię również pizzę i frytki, niestety, bo fast-foody. Pierogi już w małych ilościach, spożywanie ich na okrągło mi nie służy :/


3. Co robisz na codzień?
2014: Teraz spotykam się z koleżankami, słucham muzyki itd.
2017: Użalam się nad swoim marnym losem.
2019: Jako zabiegana osoba - wszystko. Począwszy od myślenia, skończywszy na biegu i masie organizacji. Nie jestem w stanie tego opisać nawet.


4. Jakiej muzyki słuchasz?
2014: Rock, pop.
2017: W sumie to nie wiem, co mogłoby się tu zmienić.
2019: Oj... przeróżnej. Wszystkiego. Najbardziej jednak chyba wolę rockowe, a nawet kawałki o cięższym brzmieniu. Choć nie tylko, ostatnio do gustu przypadł mi alternatywny rap i ogólnie ta muzyka, i po prostu opisanie tego jest niemożliwe. Chaotycznie jak ja.


5. Twój ulubiony zespół muzyczny?
2014: OneRepublic.
2017: Girls' Generation, uwielbiam je ;)
2019: Jak pisałam wyżej, nie jestem w stanie podać jednego, absolutnie niemożliwe :(


6. Jesteś dobry/dobra z matematyki?
2014: Z matematyki jestem najlepszą uczennicą w klasie.
2017: xD
W sumie to jestem tak zażenowana swoją odpowiedzią, że nawet nie wiem, co tu napisać. Tak, jestem dobra z matmy, choć ogólnie przedmioty ścisłe nie są moją mocną stroną.
2019: Całkiem niezła, może nawet dobra, lubię ściśle myśleć. Odprężenie po wielu analizach i interpretacjach.


7. Czytasz komiksy?
2014: Tak ;).
2017: To jest ktoś, kto ich nie czyta?
2019: Nie no, teraz rzadziej.


8. Twoja ulubiona gra komputerowa?
2014: Nie mam ulubionej.
2017: Transformice, Osu. (tak naprawdę to są jedyne gry, w jakie gram, ale cśś)
2019: Nothing changed. Poza tym, że już kompletnie nie gram w osu.


9. W skali od 1 do 10, jak ładnie rysujesz?
2014: 4?
2017: -3
2019: Minus nieskończoność.


10. Czy lubisz czytać książki?
2014: Tak.
2017: Ile razy jeszcze padnie to pytanie?
2019: O, siema, wersjo z 2017.


11. Wolałabyś/wolałbyś zostać kujonem czy człowiekiem, który nic nie potrafi?
2014: Kujonem, którym i tak jestem |:.
2017: Nie wiem, co napisać... Zgadzam się ze słowami Anagana poniżej i to tyle.
2019: Jak wyżej. Uwielbiam pochłaniać wiedzę.


Pytania od Stelli:
1. Ile masz lat?
2014: Niedawno ukończyłam 12 lat.
2017: 12... Niedługo już kończę gimnazjum ;)
2019: Za pół roku osiągnę pełnoletność, jeszcze wcześniej kończąc szkołę i pisząc maturę. Niemożliwe, że czas tak szybko płynie!


2. Lubisz chodzić do szkoły?
2014: TAK.
2017: Zależy może, w jakie dni. Chodzę dla niej raczej z obowiązku, niż z przyjemności.
2019: Mam do tego inne podejście niż większość moich znajomych, bo lubię. Zdobywanie wiedzy sprawia mi przyjemność, więc się tam nie nudzę. Jestem w niej również dla ludzi, z którymi toczę interesujące konwersacje. Oczywiście są takie dni, kiedy nie mam najmniejszej ochoty tam chodzić ze względu na jakieś powody, lecz jest ich mało.


3. Ulubiona książka?
2014: "Smak zazdrości" Melissy de la Cruz.
2017: Nie mam ulubionej, pisałam to wcześniej. Ciekawe, czy tę odpowiedź ze "Smakiem zazdrości" kopiowałam, czy pisałam ręcznie.
2019: Tak jak pisałam wyżej - "To, co zostało".


4. Lubisz chodzić w spódnicach?
2014: W sumie tak.
2017: Zależy, w jakich. Nie lubię przylegających do ciała ;)
2019: A w przylegających do ciała wyglądam pięknie i z klasą, bo mam ładne ciało. Lubię chodzić w spódnicach, które mi się podobają, jednak nie robię tego często.


5. Jaki jest Twój ulubiony dzień tygodnia?
2014: Czwartek.
2017: Sobota - nie dość, że nie ma szkoły, to nie muszę iść do kościoła i mogę się wyspać. Btw. chyba żaden dzień w tygodniu szkolnym mi nie pasuje, a najbardziej środa. Nienawidzę śród. Nie dość, że mamy ciężkie lekcje, to jeszcze w-f, zajęcia samoobrony i plastyczne. Jest tego za dużo, nie znoszę 2017 już na starcie.
2019: Sama nie wiem. Myślałam o czwartku, jednak zorientowałam się, że niemożliwym jest sympatia do tego dnia, kiedy zazwyczaj wtedy mam natłok wszystkiego. Z drugiej strony, co drugi tydzień obejmuję wtedy radiowęzeł, co jest cudowne! Uwielbiam dzielić się z ludźmi muzyką, którą lubię. Obecnie chyba w każdym dniu jest coś, co lubię i za czym nie przepadam. Szczególną sympatię żywię również do wtorku.


6. Lubisz wakacje i weekendy?
2014: W sumie tak.
2017: No jasne!
2019: Kto by nie lubił...


7. Ulubiony kolor?
2014: Czarny/różowy.
2017: Odpowiadałam wyżej.
2019: Żadnych ograniczeń!


8. Uważasz się za osobę inteligentną?
2014: Tak ;).
2017: Tak średnio bym powiedziała.
2019: Ludzie twierdzą, że tak, a ja do końca nie wiem. Zdobywam wiedzę, korzystam z kultury, sama również działam. Trudne pytanie, trudno się samemu określić xD


9. Masz prawdziwych przyjaciół?
2014: Mam tylko jedną, prawdziwą przyjaciółkę.
2017: Czemu zadawaliście te same pytania? ._.
2019: Czemu...


10. Jesteś optymistą?
2014: Zależy kiedy ^^.
2017: Zależy. W jednych przypadkach jestem skrajną optymistką, w innych pesymistką 100%, więc to chyba się równoważy.
2019: Z wiekiem to się raczej zrównoważyło i staram się realnie patrzeć na świat, choć nie ukrywam, że mój idealizm wiąże się z optymizmem właśnie.


11. Jaka jest Twoja pasja?
2014: Nie mam konkretnych pasji.
2017: Granie innym na nerwach ;))
2019: ^XD
Podejmowane aktywności opisałam wcześniej, myślę, że mogę je uznać za pasje. Najważniejsze jest to, co z humanistyką związane.

Nominacje:
Pytania:
1. Jesteś optymistą czy pesymistą?
2. Ulubiony owoc?
3. Ulubione danie?
4. Ulubiony zespół?
5. Ulubiony kolor?
6. Ulubiona książka?
7. Ulubiony film?
8. Ulubione ciastko?
9. Ulubiony przedmiot?
10. Lubisz chodzić do szkoły?
11. Masz przyjaciół?

2017: Naprawdę interesowały mnie odpowiedzi na te pytania, czy ot tak je zadałam?
2019: Jasne, że nie interesowały. Nie ma co się zastanawiać.

Komentarze

  1. '11. Wolałabyś/wolałbyś zostać kujonem czy człowiekiem, który nic nie potrafi?' - Rozumiem, że to pytanie sugeruje, że jak nie jest się kujonem to nic się nie potrafi? Radziłbym zastanowić się nad tym autorce pytania, gdyby to przypadkiem kiedyś przeczytała (w co wątpię). Poza tym, 'kujon' nie jest zbyt fachową oceną człowieka. Stąd jest używane głównie w podstawówce lub gimnazjum, tak myślę. Potem to słowo wydaje się odchodzić w zapomnienie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#2

Życie staje się niesamowicie trudne, kiedy z dnia na dzień tracisz oparcie we wszystkich i postanawiasz uciec. Ot tak, pozostawiasz całe swoje życie za sobą i uciekasz. Od odpowiedzialności, obowiązków, całej przeszłości. Jedynym, co na ciebie czeka, jest przyszłość pełna blasku.

#o51. Kamila

Hej :3. W końcu postanowiłam wrócić do tego bloga. Na razie zawiesiłam opowiadanie, jednak na pewno kiedyś do niego wrócę ^^. A teraz mój kolejny słaby wytwór bez tytułu. Tak, wiem, że jest krótki. Dziewczyna przebudziła się i wyjrzała przez okno. Mimo tego, że jej okno znajdowało się na pierwszym piętrze, na trawie zobaczyła poranne kropelki rosy. Dzień zaczynał się wprost fantastycznie. Szkoda tylko, że był to poniedziałek i znów zaczynał się kolejny tydzień szkoły. - Ach... - westchnęła cicho i zaczęła wpatrywać się w ogród wypełniony pięknymi kwiatami. Z zamyślenia wyrwało ją pukanie do drzwi pokoju. - Tyśka, otwieraj! Za pół godziny musisz wyjść do szkoły! - usłyszała stanowczy głos matki, która najwyraźniej była czymś bardzo zdenerwowana. Nastolatka zdusiła w sobie jęknięcie i wolno skierowała się w stronę szafy. ***** - Dzień dobry, nazywam się Elżbieta Zawadzka i będę uczyła was fizyki. Wiem, że to może trochę nieodpowiednie, zmieniać nauczycielkę w trze

#o43. "Cambio dolor..."

Witajcie! :) Mam nadzieję, że szablon jest ładny. Napisałam kolejny rozdział, który jest dość długi. Miałam dość dużo weny i zapisałam swoje pomysły ^^. A, i jeszcze jedno. Dziękuję Wam za 1,600 wyświetleń na blogu. To dla mnie naprawdę dużo. No dobrze, to rozdział 8. ~*~ - Faragondo, ale dlaczego musimy ją odnaleźć? Co się stało? - zapytała Flora. - Jak wiecie, zniknęła, a musimy powiedzieć jej coś bardzo ważnego. To znaczy, ja i jej mama. To naprawdę pilne! - A... czy to dotyczy nas, czy tylko Stelli? - powiedziała Tecna, bawiąc się kosmykiem włosów. Nie interesowała jej ta cała sytuacja. Chciała tylko zdobyć Magicalix, zresztą tak jak pozostałe czarodziejki oprócz Flory. - To dotyczy tylko Stelli i jej koleżanki. Wyruszajcie na Ziemię. - odparła Faragonda i zanim Winx się spostrzegły, były już w Gardenii. - Ale zrobiła się chamska, nie dała się nam odpowiednio ubrać! - odezwała się bezczelnie Aisha. - Aisha! Dlaczego się tak odzywasz?! Wcześnie